:)

vaknade extremt tidigt idag av att klockan ringde, var bara att stiga upp och stressa ner till tåget. snäll som jag är ringde/messade jag folk som låg och sov eftersom vi på teg är lediga idag:) Mitt hat mot sl minskar inte det snarrare ökar men vi missade iaf inte berga tåget.

Som turiser sitter vi och skrattar åt alla konstiga namn som stationerna har efter Hägernäs och hur mycket skog det är, ingen mottagning på mobilen det säger allt. Men fram kom vi och helt ranomd hittade vi Bergaskolan men sal 7 var borta, pinsamt värre, fråga någon liten stackare som satt ensam om hur vi skulle hitta sal 7 när vi i stort sätt stod utanför dörren. Fick även damp på att de inte fattade att man inte skulle diskutera frågorna och att de kollade på vad de andra skrev, höll ej käften om det "individuell betyder att du ska svara själv" tror ni personen ifråga fattar nej han sitter och tittar på andra "individuellk betyder inte att man ska titta på andras svar" tror inte jag vart så omtyckt av den klassen men whatever inte så att jag lär träffa dem igen.

Mot stationen gick vi, ser tåget och börjar fundera på om vi ska orka springa vilket vi gör, puckade oss tåget stod där i minst 5minuter efter att vi kom springade. Har även hunnit vara i centrum och köpt paket till Sara. Som ni märker har jag hunnit extremt mycket och klockan är bara ett och då har jag även hunnit ta det lugnt en timme:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0