Alltid ett val

I livet har man alltid ett val oavsett vad som händer. Visst är det värmande att höra vad stark man är men för att verkligen ta åt sig av sådant behöver se sig själv i samma ljus som andra.

Har inte så mycket att säga mer än att jag funderar på att krypa ner i sängen men en film eller något, stänga av mobilerna i någon dag och bara ta tid för mig själv. Jag kan verka känslolös ibland men jag tror att alla har känslor och just nu är jag inne i en känslomäsigsvacka. Tänker på gammal skit som jag tror jag kunde gå vidare från väldigt fort, tillbaka på ruta ett som man brukar säga.

har väl aldrig varit den som alltid varit superglad och positiv men det har ja alltid vetat, jag har även insett att det är endel av mig och utan den delen skulle jag inte vara migsjälv. Tycker det är väldigt skönt med sommarlov, en lång paus från allt och alla, umgås med personer som får en att må bra och bara göra saker man själv mår bra av.

Kommentarer
Postat av: anna

håller med dej. sköt om dej <3

2009-06-11 @ 12:02:09
URL: http://annaekenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0