Tre underbara personer

HAHA kan inte sluta skratta åt de tre mongo killar som kom ner till Badberget idag när vi var där, egentligen var de väl bara två mongon den tredje var riktigt trevlig jag gick även en sväng eller var typ bara 20meter med honom (inget hände bara så alla vet)

Till Agnes och Jossan ni skulle varit kvar 30 min till när de började ringa taxi och ragga på dem som tog emot beställningarna, höll på att dö av skratt. Ja men nog om de ska nog skratta mig till sömns inatt:)

Jag är fortfarande NYKTER även fast de bjöds, jag står fast vid mitt jag håller mig nykter...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha fan va synd XD jag fick stå och kasta småsten på Agnes fönster för att mormor och morfar hade gäster :P jag ska snacka om päronen om berga ikväll <3

2009-07-17 @ 12:54:22
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, dem var världens största bögbrats xD <3<3

2009-07-17 @ 13:56:46
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0