Sova

Dags för mig att sova om jag ska orka upp imorgon innan 9 då jag ska gå med syster till vad jag kallar dagis men tydligen är det fritids... Blir alltså mitt jobb i två veckor att lämna den lilla bajsungen varje dag utom på fredagar då hon är hemma.

Lyckats slitta mig från The Sims 3 ska jag även passa på att säga, fattar verkligen noll men gillar man detaljer är det verkligen ett spel man kan sitta med i timmar, gör dock inte som mig som glömde spara men men man lär sig och som sagt fattar verkligen noll...

Så vart man sittande och inte har jag lyckats ta mig tiden att koppla in mobilerna, tar väl 5 min sammanlagt men ändå tar det sådan tid för mig att göra men under veckan då tusan gäller de. Jag är lite smått orlig av mig, R hade inte svarat på hela dagen och jag har på senaste tid fått väldigt  livlig fantasi så jag fick för mig att han var hemlig agent som slogs med maffian. Kalla mig störd eller bara konstig men när jag ändå pratar om hur störd jag tror att jag är så ska jag passa på att säga att jag ser sträckgubbar med vattenhinkar översig lite då och då, roligt som tusan blir de när hinkarna välter:)

Nakenkramar på er nu ska störda jag sova<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0