Solen tittade fram

Vaknade som vanligt inte förren de bankade på dörren och ropa " vi går till affären nu", drog mig en stund och gick sedan in och åt kräm med färska blåbär framför mummintrollen som gick på tv.

Dagen rullade på och jag skulle som vanligt ner till affären, 4 grejer skulle jag ha och själva anledningen till att jag går engång efter alla andra är att tidningen inte kommer fören 13.30. Men när jag har betalat och är klar för att gå så upptäcker jag att jag bara har tre av fyra grejer med mig, tror ni inte jag glömt tidningen. De i affären måste fan tro jag är helt galen kommer in varje dag lika förvirrad.

Kvällen vart inte så varm och ute på havet är det ännu kallare, vart inte långvariga därute. men nu ska jag sova här i kylan puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0