Regn:(

Regndropparna faller mot taket när jag nu åter ligger i sängen, inte så mysigt att upptäcka regnetsdroppar när jag skulle hämta min tandborste:(

Ärligheten varar längst som sagt och då ska väl sanningen fram är grymt pissed just nu har tydligen "stalkat" personen jag bråkar med, varför bry sig egentligen men att ljuga är fan inte okej, du vet inte ett skit om mig eller mina vänner. Du vet inte ett skit om hur dåligt jag mått, du vet inte ett skit om vad som hänt i mitt liv, du vet inte ett skit om mig. Jag vet jävligt väl att jag var fjortis fram till bara någon måsad sedan men jag har gjrt otroliga förndringar om du inte märkte det var jag fan nyket. Om du nu inte ville träffa mig varför följde du ens med var fan mina kompisar som var där, du kände inte en jävel... Men nog om de.

Dag 1 är nu avklarad och hur många är det kvar? Ja inte vet jag. Får mycket kommentarer om hur min dag varit kan man nte räkna ut de när man kommenterar ett inlägg där det rubriken är "SUR" så börjar man undra lite. Nej fan känner att min ilska går ut över fel personer just nu, får väl ringa någon och snacka av mig och inte gör regnet de bättre.

Glada tankar är vad jag ska tänka, kanske på streckgubbar med hinkar eller solen och vattnet eller varför inte bara tänke på skor, kommer bli skoshopping snart knner jag. Vart även lite besviken på att mitt paket inte han komma innan jag drog men mama kan nog ta med sig de när hon kommer nästa vecka:)


kyss godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Isaura

Älskade verkligen din kommentar hos Dessie! "köp dig en ordentlig bh och sluta tryck upp brösten i ansiktet"! Haha, så sjukt bra! :D Var bara tvungen att säga det. (a)

2009-07-19 @ 13:15:33
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0