Pengar=kläder

Ja nuy är jag några hundralappar fattigare och två tröjor och några halsband rikare. Tycker faktiskt det är väldigt skönt att gå runt ensam och handla, inte ta hänsyn till andras viljor få vara exakt så länge man vill i en affär. Men ska jag vara ärlig har jag börjat gilla att beställa hem saker från indternet, väldigt smidigt och det är faktiskt inte dyrare. En fraktavgift på under 100kr är inte mycket om man tänker på att åker man till centrum så blir det någon dricka eller fika och då går de oftast över 100kr, ekonomiskt med internet.

Nu väntar jag bara på mitt paket som ska komma på posten den här eller nästa vecka:) Håller tummarna att de kommer innan lördag då jag åker till landet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0