Fjortisbloggar

Alla dessa omogna fjortisbloggar har verkligen förlängt mitt liv, de väger upp mot de år jag var omogen och inte levde så sunt. Kan inte låta bli att läsa om deras dubbelmoral och se bilderna när de har tre-10 ögonfransar som de lägger upp. Många av oss har vi varit där kanske inte till utseendet men till sättet, när jag ser tillbaka på det vet jag inte om jag ska skratta eller gråta men jag har iaf gått vidare i livet och insett att allt kretsar inte kring kompisar, fester och allt som är roligt. Ibland måste man självklart få unna sig skoj och livet blir betydligt mycket roligare om man har roligt samtidigt men att inte ta ansvar för tex skolan gör att man kastar bort sin framtid.

Se framåt och inte bara leva i nuet och att hitta en balans mellan allt som är viktigt i livet, en kväll med familjen är inte lika nördigt som de låter för inte kommer de finnas kvar förevigt men inget finns kvar för evigt, att prioritera vad man vill i livet oh lära sig av missatg och liknande är inte lika lätt som man tror.

Mitt tips till alla som vill förlänga livet några timmar är att läsa alla/några fjortisbloggar. Skit samma om de får fler läsarre nu, jag förlänger liv:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0