Filmen

Bruno var väldigt bra dock ingen film för homofober då det var rätt mycket kukar och bögscener, väldigt underhållande var den dock och missuppfatta nu inte vad jag menar med underhållande. Under störe delarna av filmen satt man bara och nästan grät av skratt så om man känner sig nere eller bara har tråkigt någon dag se filmen eller se den iaf är nästan ett måste så sjuk som den var....

Hoppar lite i tiden nu men det började med att jag gick mot stationen och satte mig där för att vänta på tåget, en gubbe kom och satte sig på bänken brevid och började äta glass och då menar jag inte med munnen utan med ansiktet, inte var kvällens läskiga/äckliga gubbar slut där inne på bion var det en läskig/äcklig gubbe som tittade lite konstigt och tror ni inte vi hamnar brevid dem inne i salongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0