Bed time stories

Har inte varit något höjdar väder idag så har mest suttit inne och kolloat på Bed time stories, en helt okej film faktskt för jag lyckades hålla mig vaken.

Dagen rullade iaf på och det vart middag måste bara säga att jag älskar färskpotatis, finns inget bättre. Efter de vart de en sväng ner till krogen, hyfsat kallt säger ag bara. Jag tror nog ni redan vet vart jag är med tanke på vad klockan är och vart jag befinner mig. Gissade du på i badet så fel jag är i sängen haha min dåliga humor igen.

Ni märker hur lugnt de är här ute, 2 dagar och de roligaste so hänt var att de var kö genom affären:p Nej men nog med mina tråkiga skämt ska se någon random film nu och hoppas på att jag lyckas somna:)

kyss och smek vuxenlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0