Båtfest dag 2 (lördag)

Ja idag var sista dagen för öns båtfest, dans, mat och dryck fanns det och männsikor i alla åldrar. Fjortisarna som inte kunde gå på berget "mina ben klarar inte av att gå här" var där idag igen och försökte flörta in sig hos ett gäng båtkillar. Ja de gamla vanliga var det så klart, priser och liknande innan dansen drog igång många kanske tror att det bara är de äldre generationerna som danser men alla var uppe och svängde.

Lite över berusad gubbe kom fram och började prata men jag fattade noll, sa va och bara sakade på huvudet innan jag vände mig om. Tror han frågade om jag ville ha dricka eller dansa. Fram mot midnatt kom alla flaskor ocg vinglande männsikor fram, lite tragisk att behöva stå och halsa rent på ett sådant ställe men men så är ungdomar, fyfan vad jag lät gammal där men helt ärligt man kunde köpa både vin, öl och cider och ändå klunka rent...

Var en liten kort sammanfattning av kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0