Vaxholm

Idag bär det av till Vaxholm, fråga mig inte hur det komemr gå i morgon för det vet jag inte ens själv. Är bara att försöka somna tidigt och äta ipren kanske sova på bussen hem i morgon.

Har märkt att jag skriver pusselipuss väldigt ofta och att det låter lite fjortis. Ni som inte känner mig/känner mig tycker kanske att jag är fjortis men vet ni vad, jag är den jag är ignet kan ändra på det och jag har roligt. Tror jag skriver om det rätt ofta men i så fall är det bara för att jag tycker att det är viktigt (har inget mer och säga). Man måste sluta bry sig om vad andra tycker och tänker man kan inte leva upp till andras förväntningar dag in och dag ut. Ta hand om sig själv och vara nöjd. Inte ens jag är helt nöjd med mig själv även fast jag älskar mig själv.

Vill man inte att folk ska gilla en för den man är och inte någon annan, det måste göra att självkänslan sjunker ännu mera. Det är svårt men någon gång måste man ta tag i livet, säga hejdå till folk som inte vill ens bästa eller bara är ute för att utnyttja.

Jag har varit blyg och vart lite tillbaka dragen och det kan fortfarande märkas ibland. Jag kan tycka att det är skit jobbigt att prata inför främlingar. Men jag har lärt mig om jag vill något måste jag själv ta för mig ingen kommer göra det åt mig. ÖVA! säger jag bara på att prata inför folk, de flesta tycker det är jobbigt men samtidigt trivs du med dig själv kan du bjuda på dig själv:)

Ni når mig troligen på mobilen kyss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0