Vakna upp

Vakna upp utan att vara bakis, utan att känna huvudet bulta, något helt underbart skönt. Som jag sa skulle jag vara barnvakt i helgen och plugga det ena gick bra inte det andra.

Spelade lite spel och försökte övertyga att helikoptern utanför inte var läskig. Ungen gick och la sig mellan 10.30-11.00., när hon ändå läste tänkte jag göra desamma. Jonas Gardell är fan ingen författare man ska fånga läsaren inte få den att må illa. Det första kapitlet handlar bara om spyor och hur han beskriver dem, väldigt äckligt. Gav bara boken en blick innan jag valde att läsa "aldrig fucka upp" älskade den första boken och även den här.
Ja gott folk det var min lördag men ska nu räkna lite matte.

Pusselipuss folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0