Ut igen

Att jag aldrig lär mig att ha kläder efter väder, redan nu 20 min innan jag ska gå ut fryser jag, kanske ska man då sätta på sig mera kläder? Nej min helt underbara hjärna tänker att det kommer att bli varmt när jag springer till tåget.

Ibland känns det faktiskt lite dumt att skriva blogg, blir ungefär som att man pratar med sig själv eller att alla kan ta del av ens liv. Att dölja känslor och sådant är svårt, ett bråk eller så kommer synas ändå, ett sönt sätt att avagrisera sig på är nog att skriva ner sina känslor, om man skulle ångra det man skrev är det bara att radera.

Bloggar är nog poseivt men ibland kan även de spåra ut. Men varför blir en del bloggar super kända och får massa läsare? Ibalnd förstår man sig helt enkelt inte på allt. Men hur skulle livet vara om man redan hade alla svar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0