Upptäckt

Jag stod och kolla mig i spegeln för en stund sedan och vet ni vad jag upptäckte? Jag har perfekta läppar, fylliga men inte med botoxstyle. Kan inte föstå folk som vill spruta in nervgift för att se ut som monster, om vi tar Linda R som exempel tycker hon ser riktigt läskg ut, inte hon som person men efter sina operationer så är hennes läppar som monster.

Att stå för mycket framför spegeln är inte alltid bra, har man en dålig dag ser man inget bra bara massa fel. Gillar dock mig själv och kollar mig ganska ofta i spegeln, som jag ritat ett hjärta på. Jag tror att lyckan i livet handlar om att hitta lyckan i sig själv, våga vara sig själv och tillåta sig själv att inte vara perfekt.

Alla har vi olika åsikter om perfekt lika så har alla sina brister. Även jag har brister, en av dem är att jag ofa slutar lyssna. Det är inte med menning utan det bara blir så. Varför försöker många efterlika de ideal som idag finns, skin och ben så man ska tro de går av. Botox eller de mesta man sprutar in i olika delar av kroppen, vill man efterlika ett monster eller finner folk det snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0