Två veckor

Inte klara jag att inte festa tills jag fyllde 17, två korta veckor höll det. Sämst tänkbara dag också för intehar jag sovit och blir alltid extremt baki. Om Två timmar ska jag stå längst fram i kyrkan och läsa dikten och redan nu dunkar det i huvudet som om det skulle explodera.

Stressigt som vanligt hinner bara hem och vänta senare, varför ska jag alltid planera allt in på sekunderna. Lite pisamt är det ändå att dyka upp bakis och seg men ännu värre var det på bussen då man lukta gammal öl.
Städa är inte min grej spec inte på morgonen när det luktar skit. Min dröm just nu är bara att få lägga mig i sängen och sova en stund men vem har tid med det.

Fick just reda på att Blondi åkte ut igår, skrattade lite för mig själv som den skadeglada person jag ibland kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0