Tidigt

Upp tidigt egentligen försent, missa bussen, inte orka matten och sen inte haft några lektioner. Ja så har in dag sett ut.

Kände inget mattesug när jag kom till skolan idag så gick inte på den lektionen, ända lektionen jag skulle haft. Onödigt att jag ens åkte till skolan tänker ni säkert men vi hade lite info om indivduella valen nästa termin. Har kommit fram till att jag ska läsa fysik och något med ledarskap.

Egentligen har jag som vanligt inte tis tt sitta här, borde plugga historia och samhäll men så råkigt det kan vara. Känns även mer lockande att slänga mina cola flaskor jag har dumpat lite överallt i mitt rum. Är dock bara bit i det sura äpplet och börja med historian.

Pusselipuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0