Tårar

Usch vet att jag skulle sova men kan inte dra mig från att skriva det här, överkänslig eller inte jag älskar barn.

Styvpappan och mamman till en underbart söt liten 2åring misshandlade henne till döds. Likt tortyr slag och sparkar vatten så man inte kan andas, tyckte det var otroligt hemskt och när jag kom till delen där det stod att dottern sagt jag älskar dig till sin mamma samtidigt som hon hon fick ta emot sparkar och slag, började tårarna rinna.

Hur fan kan man sedan säga att det inte var meningen att döda henne, hon skulle bara lära sig vad som var fel och att de bestämde. Det mest gryma av allt var att dottern sa jag älskar dig och att mamman ändå kunde fullföljadet hon gjorde.

Hjärtat nästan brister när jag tänker på de barn där våldet är en vardag, hur starka de är som orkar leva med det. Tyvär är de bra på att dölja, den man minst anar eller så bara vågar man int hjälpa. Jag kan ine förstå föräldra som slår sina barn, de är de käraste man kan ha, något att älska och vilja skydda mot ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0