Täby Enskilda Gymnasium

På torsdag den 29/1 kl 18-21 har Täby Enskilda Gymnasium (TEG) öppet hus www.tabyenskilda.se

Kommer själv ihåg när man gick runt på öppna hus och tyckte det var värdelöst, mer förvirrad vart man bara. Låter som att jag tycker attfolk ska skita i att gå på öppet hus.

Ska jag vara ärlig så fullkomligt älskar jag min skola och personerna i den, även fast jag kan gnälla som den värsta kärringen i stan. När skolan startade 1999 så fanns det bara media men nu snart 10 år senare så har sklan även Författarlinje, media, natur med två inriktningar och samhäll med 4 olika inriktningar. Lite synd är det dock att tv-estet inte längre kommer att finnas kvar på skolan.

Många brukar gnälla över mten i skolan, jag är extremt kräsen men sedan vi fick egen kock på skolan är det så att man längtar efter lunchen.

Känner att jag låter som en reklamtant på tv men skolan är toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0