Sova?

Nu är man äntligen hemma efter gårdagens kväll.  Den gick bra, var inte supa sig fullast fortafst utan lite mer moget, kanske berode det på att jag var minst två år yngre än alla, gissa om jag kände mig liten. Inte heller vart de fyllesamtal till så många men vilken skorsten man kan vara ibland.

Natten tog slut och morgon timmarna började närmar sig, sov över hos en kille som hette Jocke, hade ingen ork eller lust att ta mig hem. Men mysigt var det bara ligga och prata och dricka coca-cola. Men roligast var ändå påväg till bussen då jag höll på att ramla i en backe för det var is, var så skoj att vi fick gå upp för den igen så jag fick åka ner igen.

Vaknade och kände som vanligt suget efter donken så hamnade man där, suck kanske jag ska passa på att säga. Man känner sig inte i topp form när man sitter i gårdagens kläder, inte haft möjlighet att duscha och äter donken.

Köpte nya tröja igen skulle bara passa på att säga det. Men dags för duschen och sängen typ för mår inte bra någonstans just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0