Sängen var skön

I morse va sängen för skön, vakade inte av att båda klockorna ringde.2.5 timmar senare var jag ändå påväg till skolan. De få extra timmarna jag sov gjorde verkan är inte lika trött som jag egentligen borde vara.

 Dagens geografi, Hanna, Hanna och Becs

Översvämning hade vi som ämne och ser n inte vilket fint litet landskap vi btggde upp på tre lektioner. Allt förstördes när regnet kom från skyn och välte de små husen och dränkte befolkningen. Ser mer ut som att v går på dagis men samtidigt är det ett bar sätt att lära sig på just genom att ha roligt.

Spanskan väntar och skriker mitt namn men inte har jag någon ork för den, allt i livet är inte skoj och någon gång måste man göra det som känns tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0