Sämst början

Dagen började med att man blev väckt av något sms som jag inte ens har något minne av. Inte vart det bättre sedan när bussen åkte innan den skulle vilket gjorde att jag missa den, 45 minuter sen till svenskan vart man, TACK SÅ JÄVALA MYCKET SL! Dagen rullade på och ett gott skratt fick jag när Chrille kastade sig i luften och skrek det gör ont. Ni kanske inte tycker det var särsklit roligt. har man sämst humor så har man.

Under spanskan hamna jag mitt i ett krig mellan Sam och NV, kasta pappersbollar på varandra. Ja vi är 16-17år men tycker fortfarande det är skoj. Känner mig för tillfället lite smått stressad vet inte varför, lite beroende på dikten jag skrev igår kan den inte helt än.

Måste bekänna att jag inte träffat lilla söta Oliver sedan nyår, en månad! Tankarna bara flyger i huvudet på mig kan inte riktigt sitta ner på min  stol. Sitter inne i syrrans rum kan vara därför, som ni kanske redan vet har mitt internet lagt av så har bara min laptop som jag inte orkar fälla upp. Hör ni hur jävla lat jag är???

Flams och trams detta inlägg handlar som vanligt om absolut inget alls men men vem bryr sig?

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0