Rörigt i huvudet

Man kan lugnt sagt säga att i mitt huvud är det väldigt rörigt just nu, mer än vanligt. Ojoj tänker ni säkert då kan det bli mer rörigt än vad det redan är.

Hela denna söndag har jag pluggat, TRÅKIGT är bara förnamnet. Någon gång måste även plugget göras tyvär orkar och hinner man inte så myckt på vardagarna och på helger vill man bara släppa allt och umgås med vänner.

Jag har gått i skolan inte ens en veca och redan är jag trött och ligger efter, kanske fö att jag var sjuk eller för att just nu har jag förjävligt mycket. Kommer bli att jag är hemma nästa helg också bara för att plugga. Finns väl positiva saker med att jag är hemma och inte hänger ute, jag kanske håller att vara nykter frram till min 17årsdag (en månad exakt idag), höjer mina betyg. Något mer posetivit kommer jag inte på.

När jag ändå skriver om nada så ska jag passa på att bätta något jag funderade över idag när jag åt lunch, borde inte mjukosten stelna? Frågan har säkert ett väldigt bra svar och som ni märker borde jag inte vara hemma så mycket, tankarna bara flyger iväg.


Pusselipuss nu ska jag hoppa i säng och vänta på John Blund för i morgon är det måndag och jag ska till riksdagen, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0