Pluggis

Denna vecka har jag varit i skolan tre dagar och haft sovmorgon till kvart i elva idag. Kan inte riktigt förstå hur jag ändå lyckas tuppa av i min säng.

Jag ska försöka att inte kröka fram tills jag fyller 17, en månad och 2 dagar. Verkade till enbörjan inte vara så länge men sen när jag tittade i kalendern så var det hela FEM helger. Låter stan som att jag har ett broende men händer att man gör knasiga grejer fast har på senare tiden börjat ha mer koll.

Jag lovade mig själv att bli bättre i skolan och har därför bestämt att jag ska plugga denna helg, känns som allt kom på engång. Innerst inne vet jag samtidigt att jag kommer dra mig från böckerna ändå tills sista dagen. Vill minst ha vg i alla ämnen och det är kanske dags att börja plugga.

Att få ett G i betyg är som ett IG i min värld, har rätt höga krav på mig själv och det är något man måste lära sig att man kan inte uppnå allt.

Har även funderat på att göra om bloggen igen, lägga in lite bilder i headern och ge den färg, någon med förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0