Love letter

Vi skrev iag under englska kärlesbrev mitt vart ungefär så här,

Dear Rani
I'm writing this letter for you to s I can tell you about my feelings.

Your eyes tinder lika a star in heaven and whe they do I wanna put my arms around you.
My wish too put my arms around you night and days and knowing that you will always me in my heart.
/Love Sukh


Som ni kanske märkte så var det inte mit namn eller någon jag känner, vi skulle skriva brevet från en person vi läst om veckan innan.

Vemskriver egentligen kärlesbrev, brev över huvudtaget. När man var ca 10år hade man brevvänner och skrev ofta, kommer ihåg att man gik till den stor gula postlådan som tömdes kl 16. Idag får man aldrig brev och får ma det så är det räkningar. Inte ens tandläkartider får jag på posten det kommer via sms.

Sms har tagit över man är lite små beroende, lite tragiskt samtidigt som det är väldigt bekvämt. I dagens samhälle som är väldigt stressigt även fast vi har gått fram inom tekniken, är det så att tekniken gör att vi blir mer stressade eller var det mer stress förr?

Mina tankr och åsikter om det är att vi blivit latare, vi tar bilen när det är någon km och vi har ständigt mobilen i handen, vi kan aldrig ta en paus från tekniken och bara släppa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0