Korkat

"Jag är så snygg" är ett utanlande från blondinbella. Tycker hon mer och mer efterliknar en äkta brats med för mycket soldusch. Hon tycker att skönhet ska komma från insidan men samtidigt funderar jag på hur mycket hon själv har ändrat. Till utseendet är hon fake så att det skriker om det, fakenaglar, fakebränna, blekta tänder och vem mer vet vad hon gjort. Lite mystiskt svullnade hennes läppar upp till lucia 2008, var tydligen en reaktion på någon form av läppsak (film på youtube).

Visst det är inte snyggt med gula/bruna tänder men bländande vita ser inte ens naturlig ut. Om man nu måste fixa sig kan man inte göra så att det ser naturlig ut. Är det inte det man vill, för vem vill se ut som levande barbie mer än en annan rätt korkad blondin.

Ska världen sluta som plastik opererademonster? När ska man börja räta ut sin rynkor vid 20års ålder, spruta ansiktet fullt med botox så att man inte längre kan se om du ler eller inte.

Som ni kanske märker är jag inte så mycket för botox m.m. Tycker det är fel att spruta in nervgift så att hunden strammas åt eller läpparna blir större. Visst kan jag förstå att man kanske vill operera sig om något tragiskt hänt så att något hänt med ansiktet/kroppen. Är väl också en smakfråga men vem tusan tycker en plast/nervgifts människa är snygg?


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Människan vet iaf hur hon ska provocera fram besökare till sin sida.

2009-01-16 @ 12:41:20
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0