Kärring

Detta ska bli ett riktigt gnälligt inlägg...

Jag har ont i fötterna efter att ha halkat runt inne i stan, att försöka gå in nya pumps i snöslask plus att de är en halv storlek för stora, ingen bra idé tro mig. Inte nog med att mina fötter värker jag har varit med om en fruktansvärd eftermiddag.  Får trösta mig med att jag var på donken innan.

Klass S1b var som sagt på besök i riksdagshuset idag. Först är det säkerhetskontroll, lämna tändare och liknande, allt ska rönkas och du går genom samma saker som du gör på en flygplats, har de verkligen sådant hot mot sig? De är inte ens i byggnaden.

Liten beskrivning av tanten som skulle visa oss runt, cameltoe, byxorna högt upp så att halva hennes mage hängde över byxkanten, typiskt tantigt läppstift i rosa färg och en finne eller något mitt i pannan. Inte bättre var det att hon pratade som hon var störd och pratade som man nästan vore handikappad.

Chrille, Erik, Fredrik kanske var någon mer somnade när vi satt i kammaren och det var väl meningen att vi skulle lyssna på henne men lite intressant får man göra det. Vart vääldigt avensjuk på klassen som kom efter och gick förre.

Nu ska jag nog ta en dusch för att inte somna, pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0