Kallt

Fy vad kallt man vill varken gå ut eller se ut. Värmen är på överallt men ändå går man med tjocka tröjot, helst skulle jag stanna i sängen men känner att det är dags att försöka ändra tillbaka på dygnet,

Sol och värme är något man längtar efter mer än något annat, att bara få ta på sig ett par skor och springa ut, inte som nu planering av kläder, lager på lager.

Skulle man senare i livet välja att flytta från mitt älskade Stockholm och Sverige till något varmt random land tro jag ändå att jag skulle sakna kylan. Det är okej om det är några få minusgrader och snö men varför ska det var -15 grader, snön kan inte bli kallare och det blir itne mer snö för att det är svinigt kallt. Nu skulle man gära se lite spår av växthuseffekten....

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0