Jag har gjort det igen...

Idag var jag barnvakt, är dock lite osäker på om det inte var syster som passa mig.

Det klassiska hannamisstaget hände igen, jag fick ryck och tyckte vi skulle ta nästa tåg till c, var inte planerat att åka fören om en timme. Avsluta allt man hade i händerna och hoppa in i duschen medans syster frågar om jag ä stressad. Hinner gör vi men kallt som fan att gå.

När jag har lämnat in min skor på omklackning så drar jag med mina lilla försvarslösa syster in i affärena, hennes beskrivning på mig i skoaffären "Hanna gick runt runt bland alla hyllor tittade på ALLA skor och ville ha ALLA skor". Slutade inte så farligt ändå bara ett par skor. Måste verkligen göra nåot åt mitt beroende. Ska testa att gå i mina nyklackade skor och se hur bra de vart, känns lite värdelöst att lämna in alla om de ändå inte skulle vara bra.

Ja vilka problem man kan ha, sista dagen på lovet och allt i morgon börjar skolan som sagt och buss helvetet som inte vill som mig....

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, den kommentaren skulle fan jag också använda på dig xD

2009-01-08 @ 17:17:41
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0