JA!

Kort dag med bara roliga och lätta lektioner, kan väl egentligen inte säga att lektioner eftersom det bara var två.
Skönt var det när man fick sluta efter lunch eftersom läraren inte var där.

Matte skiten jag hade idag tror jag faktiskt att jag lyckades med även om det inte kan räknas med i betyget, varför ska jag då egentligen anstränga mig och göra bra ifrån mig?

Irriterad över att internet på andrar datorn har lagt ner och inte vill komma igång igen, betyder alltså att jag måste sitta vid denna dator som jag för tillfället hatar.

Bussresan hem var skoj trr ni inte min kära vän Chrille fäller någon dum kommentar så man viker sig av skratt, kommer inte ihåg vad han sa dock. Back to the phone and all the homework

pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0