Ibland blir man glad

Usch efter att ha varit en hel dag i skolan, trött och grinig så kommer man hem och upptäcker att ett nytt Gossip Girl avsnitt kommit. Man blir så glad när, älskar den serien. Skit samma att den är någon jävla "tjejserie utan handling", huvudsaken är vad jag tycker, en liten hemlighet är väl att jag grät genom ett helt avsnitt (S02E13).

Ja vad finns egentligen att säga om min dag då ljuspunkten var GG, inget vad jag kommer på ska nog ta en lång varm dusch och sova tidigt. Något som är skönt är att i morgon börjar man 10.35 men så råkar min buss komma fram 10.40, ja visst skulle jag kunna ta en tidigare buss och sitta i skolan i 30min. Men om jag ska vara ärlig så kommer jag aldrig orka det, så mycket bryr jag mig inte om min frånvaro, suck där rök ett av mina mål jag skulle ha under året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0