Historia

Sitter och skriver om Columbus och hans upptäckt av Amerika. Kanske är jag ensam med mina tankar och åsikter om just den upptäckten, jag anser att Clumbusinte inte upptäckte Amerika utan han bara fick med det i den moderna tidens karta.

Var det inte urbefolkningen som hittade landet, för inte kom de från de blå.  Det är sådana tankar och idéer som gör att jag fastnar, de hör inte riktigt till ämnet en ändå så gör de.

Men känner att jag behöver en kort paus från min pluggande och va är inte skönare än tt bara låte hjärnan ta det lungt genom att bara skriva ner det man känner i sin blogg. Ska skriva fram till absolut senast kl 20 och sedan ta en dusch. Man tycker att man ska få ta det lugnt efter det och bara drömma sig bort, icke sa nicke för jag måste plugga spanska minst en timme om jag vill ha en chans att få  G på provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0