Gick åt skit

Ja sm rubriken lyder gick mit pluggande åt skit, han bara läsa några ynka sidor i min engelska bok. Jag borde verkligen skriva in historia men känner inte för det spec inte när det ska in på torsdag.

Har absolut inget att säga idag känner att tröttheten tar över mer och mer och armen vrker som jag vet inte vad, kommer från igår är nog mer otränad än vad jag trodde. Åkte även och fixa ny mobil idag, svarta var snygare än den lila men fattar ändå noll om alla pogram.

3 har något familje paket man kan köpa då föräldrarna via GPS kan kolla exakt var ungen befinner sig, tycker det verkar vara på gränsen till kontrollfreak och inte lita på barnet. Kan säkert vara bra i endel lägen men varför är intebara barn och färldrar ärliga mot varandra.

Dags att ta en dusch hörs senare kyss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0