Fredag

Två dagar i skolan och redan två prov inbokade, usch blir trött av bara tanken. Kan inte direkt påstå att dagens spanskalektion var lyckad om man ska se på vad man lärt sig, vi gjorde inget utan titta på film på svenska och engelska sista halvtimmen av lektionen.

Men fredag är det, dagen har varit bra kommer troligen att vara gladare ocg piggare med tanke på att jag börjar halv elva. Bussen vill som mig och det har börjat bli varmare, hela livet har tagit en vändning, en vändning mot nya ljusa tider.

När jag ändå är glad och trevlig ska jag passa på att berätta att jag är lite smått beroende av coca-cola, tror inte det finns något som slår det. En kall cola är alltid god, är man trött blir ma pigg och vem behöver inte lite extra energi när det är som mörkast och skoldagen är lång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0