Duktig

 Duktig jag är.

Hela det häften måste jag lära mig i morgon, som den matte nörd jag är, not räknade jag ut att det är runt 400 ord i häfte som jag ska lära mig. Men kände mig ändå duktig som skerv ner allt  ett häfte med det spanska ordet på ena sidan och det svenska på den andra, 16 papper gick det åt och gissa om handen värker.

Nu tycker jag att jag har varit duktig nog och förtjänar att få köpa ett par skor. Ska börja göra en plugglista eller vad man ska kalla det för. För varje G jag får får jag köpa ett par skor, vg 2 par skor och mvg 5 par skor. Ska bara komma fram till omdet är i slutbetygen som gäller eller de enskilda proven. Ska sova på idén och åter kommer i morgon...

Sov sött hoppas John Blund besöker även er, kyss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0