Dränka boken

Mitt ordval kanske inte är av de finnast som finns men jag vill dränka spanska boken. Brukar aldrig känna att det är så här jobbigt att plugga, brukar klara mig fint på att plugga dagen innan om jag ens pluggar.

I morgon är det simning och jag funderar på att råka simma med boken, ojsan nu kan jag inte plugga men är väl egentligen bara jag själv som förlorar på att inte plugga.

Hjärnan är sönder det nästan ryker om den ch inte är det för att jag har cigg i munnen, spanska orden har överhettat hela kroppen att den behövde cola, vilket är som min bensin.

Har inte så mycket att säga mer än glöm inte öppet hus i morgon 18-21, Täby Enskilda ligger vig galoppfältet i Täby. Känner hur folk blir lockade av att börja där är jag just suttit och gnällt en vecka över läxor, lugn folket det är bara jag som inte orkar börja när jag ska.


Men måste sova nu eller iaf lägga mig i sängen lån dag framför mig i morgon så pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0