Clown

Clowner är läskiga och inte blir det bättre at av någon galning klär ut sig till jokern går in på ett dagis, mördar barn och en fröken. Hur kan man ge sig på något så oskyldigt som försvarslösa barn, känner de att de har kontroll och makt?
Vet inte hu mycket jag ska tro på men han verkade ha planerat allt.

Något som skrämmer skiten ur mig är att veta att ut i det fria går det runt galningar som honom. Inte heller går de att stoppa den man minst anar det, oftast tror jag dock de är tillbaka dragna människor.

Många människor är rädda ör clowner även fast de finns för att undehålla. Det jag är mest rädd för med clowner är att deras ansikten ser så döda men samtidigt överdrivet glada ut.

Vill avsluta dettaa inlägg med att ge alla de drabbade i dagismassakern i Belgien en tanke. Förlora ett barn, en nära vän eller bara någon man känner är svårt. Försöka vara stark är svårt men det är okej att känna sig nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0