Bring it on

Osocial som jag är ligger jag i sängen med Ben and Jerry glass och tittar på film. Något jag reagerade över när jag såg bring it on var att de "fattig" var mörka och de välbergade var vita.

Fans ingen mörkhyad med i den rika delen av staden, inte heller några vita med i den fattiga delen.
Egentligen ska jag väl inte ens dela upp det i mörk och ljus men vad finns det att säga, jag håller inte med det filmen säger fast man inte tänker på det. Mörka är under de vita, kanske inget man säger rakt ut men tittar men ett antal gånger på filmen, spelar egentligen ingen roll vilken film man ser man lägger hela tiden märke till nya saker.

Usch i morgon ska jag vara barnvakt oh måste upp redan vid 11, men lite glad är jag ändå haha till er som börjar skolan om ca 10 timmar. Funderar även på att lämna in några par skor på omklackning.

Nej men nu ska jag ortsätta titta på andraa bring it on (bring it on again...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha men vi kan vara glada över att vi hinner lära oss mer än er iallafall :P

2009-01-07 @ 21:21:29
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0