Alltid samma misstag

När ska jag lära mig. Jag kan inte läga mig i sängen och titta film, jag somnar bara. Alltid denna positiva inställning till att jag är pigg och kommer vara vaken, att jag aldrig lär mig...

Film i sängen är så mycket skönare, bara få krypa ner under täckena och glömma att världen inte alltid vill som mig. Usch vad de låter som jag är dyster med emotankar. Men man kan inte bli annat än dyster när man sovit för lite och det är 22! veckor kvar till sommarlovet, 9/6 längtar det är bara 6 månader kvar.

Tillbaka till ämnet misstag. Det sägs att man lär av sina misstag, undrar om de bara är något som ska hålla människor positiva i mörka stynder eller om det är jag som bara misslyckas. Men vad skulle man vara utan misstag, enligt mig skulle man vara någon tråkig människa som satt inne på en stol och titta in i väggen. Vet inte om jag sagt det innan men misstag formar människan. Kanske inte misstag som jag somna i sängen för hundrade gången när jag titta film. Det är ara ett misstag man aldrig kommer lära sig av.

Puss godnatt folket ska bara passa på att säga sucks to be u, jag börjar sent i mogon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0