Aj min kropp

Har märkt ett tema som min blogg följer, gnälla varje dag gärna mycket, högt och ofta. Idag är inget undantag. Sitter och har ont i hjärnan som gått på högvarv sen klockan 8, 12 timmar i skolan är inte alltid det bästa.

Måst få skryta lite om att jag och Hanna han från svenskan som vi rymde från, sprang rätt in i Camilla (läraren för den lektionen) när vi i full fart kom genom koridoren. 8(!) minuter fram och tillbaka till centrum, det måste vara rekord men icke då, vi tog 28 över tåget och 36 tåget tillbaka var även inne på ica och köpte godis.

Medans vi satt vif våra skåp kom en kille i 3:an fram och fråga om vi ville hjälpa dem med sitt project, snälla som vi var sa vi ja, skrattadde dock åt deras sköna missar:)

I morgon är det spanskaprov och tror ni jag han plugga idag när man hela tidn hade folk runt si. Krafterna började mot 8 tiden ta slut så jag och Frida var sjöhästar och dykare, folk måste ha flytt från oss, skoj var det dock.

Time for bed orkar inte skriva någe vidare seriöst, som om jag någon gång gör det...
Kyss godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0