<3

Vill passa på att säga att vänner är viktigt och det bästa man kan ha. De sviker och man bråkar även man själv sviker dem men ändå står de kvar.

Både gamla och nya vänner, vänner som kommer och går endel blir kvar, inte alltid lika roligt. Säga hejdå och bryta kontakten är inte lätt men vem har sagt att livet är lättt.

Vill bara säga att alla mina vänner betyder otroligt mycket för mig även fast jag inte alltid visar det, ni finns i mitt hjärta. Ibland tar man er bara förgivet men man vet hur mycket det värmer när man hör några få underbara ord.

Vilka minnen man kan ha, minnen för livet med både gråt och skratt. Är mig evigt tacksam mot er.
Men vist är det sorgligt att säga hejdå man byter vänner hela livet men endel står kvar.

Måste springa nu men kom ihåg jag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0