2009

Man mår som man förtjänar.

Blanda allt med cola kanske inte är det bästa, när ska jag lära mig det? Svaret vet jag själv, kommer aldrig att lära mig.  Min nyårsafton vart lyckad dock missade vi tolvslaget pga av en liten olycka, lite fylle samtal och sms hans även med, förlåt folket för mina extremt oförstårliga meddelanden.

Kvällen rullade på och så gått man kunde försökte jag städa bort bevisen efter kvällen. Dagen slutade inte fören tidigt i morse efter någon timmes prat, skicka upp lite personer till en annan planet med bara surströmming låter som en bra idé. Lite sadistiska planer men väldigt skoj, bilden i mitt huvud av två efterblivna mongon som slår varandra och skriker.

Dagen har inte ens börjat för endel men jag har redan hunnit med en sväng till mitt kära donken, fy fan vad kallt det är ute. Men nu ska jag sova eller iaf se någon film i min varma sköna säng som just nu skriker efter mig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0