Vänt på dygnet

Ja idag är det söndag, tycker nästan synd om er som har skola i morgon menbara nästan. Vet inte hur jag lyckas, ledig två dagar och mitt dygn är upp och ner inte konstigt att man är som man är på måndagar.

Min helg har varit skön och utan stress, inte den bästa planeringen dock en allt löste sig.
I fredags var jag hemma, låg i sängen och bara gjorde inget. Gårdagen rullade på med fart menutan stress, såg Bride war ingen film jag rekomenderar om det inte är så att ni har extremt dålig humor som mig, han även se Twiligt lite trög början och man kunde gissa sig till hur det skulle gå i övrigt var den bra.

Kvällen närmade sig och inga exakta planer var gjorda, några kompisar skulle äta pizza och sedan göra något, självklart dyker jsg upp på pizzeran fast åt hemma med farmor som var barnvakt åt syster. På pizzerian satt vi och bakom stod en gammal klasskompis till mig, folk förändras mycket både till utseende och sätt undrara om jga också gjort de...

Vi bestämd oss för att gå lite över en halv mil hem till ringo där vi satt oc hade det trevligt. Kvällen sluta dock hyfsat tidigt för inga föräldrar unde eller ville hämta senare, jag är bara glad att vi nte gick tillbaka också, nej är inte så super lat men detvar mörkt och kallt, vägen var fullav is och ingen belysning, mitt i skogen skulle ag beskriva stället som han bor på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0