Under uppbyggnad

Eftersom jag är sjuk och hemma passar jag på att göra om lite i min blogg, inte så lite heller nu ska den bli rosa. Troligen kommer allt att se lite galet ut och vara jobbigt att läsa eftersom färgerna inte kommer passa, lite få ni stå ut med. Nu ska jag bara orka och ta mig tiden att fixa klart, ändrar hela tiden hur jag vill ha det  och med tanke på alla miljoner färger blr det inte lättare, kanske tröttnar på rosa innan jag är färdig :O

Men tror att jag ska ha det i samma färg med kanter/ram som skiljer allt åt, inte en massa färger bara för jag tycker om det, lite får man väl tänka på att man ska kunna läsa det också.

Time for bed men är inte det minsta trött eftersom jag har sovit i stort sett hela dagen, natten och igår. Skulle nog inte sagt det för gäspade just och kände tröttheten komma igen, konstigt att jag kan sova så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0