Tillbaka till verkligheten

Ja i morgon är det tillbaka till verkligheten och skolan, segt men ändå skoj. Fyra dagar har de gått sen jag träffade min klass och redan så saknar jag dem och det känns som evigheter sedan man sågs.

Både kropp och hjärna borde vara pigga och reda för skola men så är inte fallet, jag har vänt på dygnet mer än vad jag trodde jag kunde göra på några få korta dagar, inte heller blir de bättre när telefonen ringer vid 12, sovit alldeles för lite. Mina lömska planer om vem som kommer varqa tvungen att hålla mig sällskap på bussen nästa vecka har börjat.

Idag har jag varit duktigt enligt mig själv, legat i sängen, installerat skit på datorn samt köp paket till syster som fyller år fredag den 13, läskigt. Ännu värre är det väl för mig som ska vara i Romme den dagen, hur många ben tror ni går av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0