Sportlov

Äntligen är det sportlov, tiden bara fyger iväg känns som det var jullov igår. Orkade inte rikigt spanskan valde att gå hem och ta det lugnt kanske sova en stund innan jag måste ut och handla lite skit saker.

En trevlig tur på bussen hem fick man iaf, Bea och jag köra gulbil men jag såg inga så slog på gröna gubbar och gula skor istälelt, vilken chock för dem i vår omgivning. Känns verkligen som om det inte händer mycket i mitt liv just nu, det mest spänande idag var väl mitt matteprov som gick åt helvete.

Min snälla far har även varit och köpt x antal liter cola åt mig, tack pappa<3 Egentligen är det inte till någon hjälp med tanke på att jag ska/borde sluta dricka så mycket cola, läskiga mängder jag kan hälla i mig.

pusselipuss hörs senare om ajg har tid och ork, någon dag ska jag även fixa designen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0