Skylla sig själv

Något jag inte kan förstå är att jag genom ett under lyckades logga in på fb igår kväll och skriva en hel mening.

Kvällen var rolig bästa var dock Susanne när vi bakade tårta, hur hon lyckas kasta grädde i sitt egna hår när hon siktar på mig, bilder kommer någon gång när jag orkar. Stressad som en galen höna var jag innan Suanne kom och pratade vett med mig när jag handllade i centrum innan folket skulle komma.

Varför gör man hela tiden om skiten att köra spel så man dricker mer och mer, fortare och fortare. Ramlat runt och har sår lite överallt, ömar och så är man förjävligt trött. Sov inte mycket inatt var och hämta Malcolm vid 2(?) efter att ha lämnat av två kompisar en timme tidigare. Vart mat och vet inte, städade kaske lite för klockan vart ca 4-5, vakna upp 7 och börja städa man känner hur man fortfarande är full och världen snurrar under en. egentligen är det väl bra att man städar medans man fortfarande är full eftersom man inte känner äckligheten eller lukten.

Ett glas och lite blommar som hamnat på en hatthylla var allt som jag inte lyckats städa. Inte heller vart de massa fylle sms dock fyllesamtal, när ska jag lära mig att inte ringa folk så fort världen snurrar under mig. Just nu vill jag bara sova eftersom jag mår skit illa och är äckligt bakis än. Man fyller bara 17 en gång så vad fan gör de, blir säkert värre nästa år ändå så...

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem fan la blommor i hatthyllan? hahahah

2009-02-22 @ 13:51:21
URL: http://heyhanna.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Haha, ja, vi var nog inte helt klara i skallen någon av oss, men det gör jag :) Och jag antar att du inte mådde så bra dagen efetr heller ;) <3

2009-02-22 @ 17:15:24
URL: http://bokstavsbarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0