Sandpapper

Har varit hos doktorn nu, kom egentligen hem för någon timme sedan men har sovit har ingen ork alls.

Finns inget man kan göra tydligen bara äta ipren, han sa även att om det är besvärligt så kan jag fundera på att ta bort mina halsmandlar, oftas gör man det på småbarn och de gör så att infektioner i halsen inte sprider sig. Vet inte riktigt vad jag ska göra med tanke på att jag ofta har ont i halsen, idag känns det som sandpapper och att det är svullet.

Kommer aldrig glömma när jag hade halsfluss förra året och halsen vart så svullen att jag inte kunde svälja något, en vecka tog det innan jag fick medicin mot de för att testerna inte visade något.

Även idag fick jag göra halsprov som vanligt visade de inget, suprise brukar aldrig göra de. Äta ipren dag in och dag ut är inte heller så bra tillslut så har de ingen effekt, inte heller hjälper de mot svullnader i halsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0