Naturhistoriska

Ja idag så var man på naturhistoriaska och besökte deras klimat utställning, varit där minst 2 gånger innan på samma utställning.

Vi åkte som sagt i halvklass så den andra halvan fick sluta. Åka hem själv är inte det roligaste, de valde att stanna och kolla runt på resten av sakerna de har att erbjuda. Funderar på att gå till doktorn i mogon på morgonen, vem har tid med det egentligen.

Dagen har förövrigt varit lugn, en timme matte var den ända lektionen. Morgon blir de teater två gånger ena är dock efter skolan vid 18.10 så är det samlig på östra, snäll som jag är tror jag att jag gör ett besök hos farmor för jag hinner annars bara hem och vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0