Mitt eviga gnäll

Mitt eviga gnäll som hela tiden åter kommer, lite som ett tema på hur jag är. Orkar inte bry mig anras åsikter kan dra varför tycka mindre om sig själv när man istället kan leva i sin egna lilla värld, Hannas värld.

Jag måste låte helt pantad och egoistisk, skrattar lite år mig själv när jag har läst endel av mina inlägg, seriös kan jag vara senare.

Halsen är inte skön kan jag meddela, blir trött och grinig av att jag är hemma men samtidigt är jag sjuk hur de ska gå ihop vet jag ej. Tröst äter glass är dock bra för halsen så man kan säga att de är min medicin. Fick mail från en lärare om att vi ska på teater på torsdag kl 18.30, funderar dock på att strunta i det eftersom jag måste upp vid 4 tiden på fredag. Lite taskig planering om ni frågar mig lite måste han förstå, dagen innan Romme är ingen smart idé.

Har även funderat på att göra om bloggen lite, tid och ork är bara de som saknas. Ljusrosa med kronor samt lite bilder och snyggare text i headern, så går mina tankar något som skulle ta någon minut att fixa men som ändå verkar vara extremt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0